Είμεθα ορφαναί. Και αι δύο.



θορυβημέναι ευωδίαι.


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Εχθές το βράδυ η αδελφή μου είχαι αέρια. Πολλά αέρια. Είχαι σηκώσει μποφώρ, σας λέγω! Κάτι την επείραξεν εκ του ντελιβερέος, μονολογούσε όλη τη νύκταν. Κι έκλανεν θορυβωδώς. Ακόμη κι εγώ, η οποίαι δεν ευαισθητοποιούμαι συχνά από ταύτο γεγονός, λίγο έλειψεν να καλέσω το πλησίον αστυνομικόν παράρτημα δια διατάραξην κοινής ησυχίας.

Γκανγκστερικό έργον έγιναι ο οίκος μας. Κάθε λεπτό και βόλι! Και δε μπορούσαι και να το σταματήσει η κακόμοιραι. Αι γείτοναι τηλεφωνούσαν θορυβημένοι, εγώ βρισκόμουν ιδιαιτέρως θορυβημένη, θορυβούσαι κι η αδελφή μου η δόλια. Ταράχτηκαι ολόκληρη αι πολυκατοικίαι μας. Κι εγώ φλιτάριζα εις τον χώρον δια ώρας...

Τι ντροπή.

Απόψαι θα την έχω εις καραντίνα. Νηστικιάν!

αι άλλη ορφανή


7 Responses to “θορυβημέναι ευωδίαι.”

  1. Anonymous un certain plume 

    Κλάνω από τα γέλια.

  2. Anonymous the iblog team 

    Έντοναι κοιλιακαί (και πρωκτικαί) δραστηριότηται αι αδελφα...

    Αι μικραί σεισμικαί δονήσεις -φαντάζομαι- οφείλονται σε εσαί, ορφανή 1.

    Υγιαίνεται...

  3. Anonymous the iblog team 

    ...αι αδελφαί εννοούσα. Μου ξέφυγαι το γιώτα.

  4. Anonymous Anonymous 

    free gay incest rape http://uk.geocities.com/pre682bi/free-gay-incest-rape.htm
    [url=http://uk.geocities.com/cute963picture/wife-spanking-men.htm]wife spanking men[/url]
    bondage story male

  5. Anonymous Anonymous 
  6. Anonymous Anonymous 

    [url=http://uk.geocities.com/gay791gay/gay-cops-spanking.htm]gay cops spanking[/url]

  7. Anonymous Anonymous 

    diet pills online pharmacy fast weight loss

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


ποιαι;

Previous posts

μνήμαι

αγαπημέναι περιοχαί